FAQ

Home / FAQ

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

W tym miejscu pragnę Państwu odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania

– Jaki posiada Pan styl fotografowania?

  • W tym dniu, który jest najważniejszym dniem w Waszym życiu staram się uchwycić w obiektywie najpiękniejsze chwilę, emocję. Jednocześnie nie wpływam na bieg wydarzeń, co powoduje, że powstaje sympatyczna atmosfera bez skrępowania. Jako, że w tym dniu jestem głównym reporterem Waszego święta, staram się aby zdjęcia uchwyciły to co najważniejsze, dlatego staram robić zdjęcia z zaskoczenia, co powoduje, że są one naturalne.

– Czy wykonuje Pan zdjęcia grupowe/pozowane z rodziną?

  • Oczywiście jak najbardziej, jeżeli tylko Państwo zechcą wykonać zdjęcie grupowe lub pozowane z rodziną,

– Jaki jest czas oczekiwania na zdjęcia

  • Zdjęcia w pełni obrobione otrzymują Państwo po około 4-5 tygodni od dnia pleneru

– Czy posiadasz zaświadczenie z Kurii?

  • Oczywiście, posiadam zaświadczenie, które jest niezbędne do wykonywania zdjęć podczas ceremonii

– Czy FotoLuka to legalnie działająca firma?

  • Oczywiście, jestem legalnie działającym przedsiębiorcą, podpisujemy umowę, wystawiam faktury, tym samym mogą być Państwo pewni, że zjawię się w dniu uroczystości, wykonam należycie swoją pracę i wywiążę się z wszystkich ustaleń. Używam legalnego oprogramowania do obróbki zdjęć.

– Na jakim terenie działasz?

  • Głównie działam w woj. Wielkopolskim lecz nie stanowi dla mnie problemu jechać na drugi koniec Polski aby wykonać dla kogoś reportaż ślubny.

– Jaki jest koszt dojazdu?

  • W promieniu 30km od Poznania nie jest naliczana żadna opłata. W przypadkach kiedy uroczystość lub plener odbywa się powyżej 30km od Poznania naliczany jest koszt dojazdu w wysokości 40zł za 100km

– Z jakim wyprzedzeniem należy zarezerwować termin?

  • Zasada jest bardzo prosta – kto pierwszy ten lepszy. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że terminy na gorący sezon (tj. od kwietnia do października) są rezerwowane z rocznym wyprzedzeniem. Lecz zdarzają się rezerwacje wcześniejsze ale i również późniejsze.

– Jak zarezerwować termin?

  • Pełna rezerwacja terminu polega na
    • spotkanie się i omówienie szczegółów (w przypadku braku możliwości nie jest to wymagane)
    • podpisanie umowy
    • wpłata zadatku (kwota ustalona indywidualnie)
  • Podpisanie umowy można wykonać na dwa sposoby
    • podczas spotkania
    • w przypadku braki możliwości spotkania, istnieje możliwość podesłania umowy e-mailem po jej podpisaniu przesyłają ją Państwo na naszego maila

– Kiedy ustalamy szczegóły dnia ślubu?

  • W dniu naszego spotkania przy podpisaniu umowy już wstępnie opisujemy dzień Waszego ślubu,
  • Dokładniejsze ustalenia dokonujemy podczas rozmowy telefonicznej jeden/dwa dni przed ślubem

– Do której godziny jesteś na weselu?

  • Zazwyczaj reportaż z dnia ślubu kończy się po oczepinach tj około godziny 1:00-1:30

– Jak wygląda prezentacja multimedialna?

  • Jest to dynamiczna prezentacja z Waszymi obrobionymi zdjęciami, czas trwania to około 30 min. Prezentacje można obejrzeć na odtwarzaczach DVD, tabletach, komputerach itp.

– Czy istnieje możliwość uzyskania od Ciebie wszystkich zdjęć z reportażu w formacie RAW?

  • Tak istnieje taka możliwość, lecz nie biorę odpowiedzialności za wyniki samodzielnej obróbki. Jest to opcja dodatkowo płatna – 200zł

– Czy nośniki danych na których są naszę zdjęcia są zabezpieczone przed kopiowaniem?

  • Wszystkie nośniki danych jakie od nas otrzymujecie NIE są zabezpieczone przed kopiowaniem, co pozwala aby szybko i bez dodatkowych opłat mogli się Państwo podzielić zdjęciami z goścmi/znajomimi

– Gdzie i w jakim terminie możemy wykonać plener?

  • Odnośnie terminu, wszystkich zachęcam i namawiam do wykonania pleneru w innym dniu niż sam ślub, nie wykonuje już się plenerów w dniu ślubu gdyż zakłóca to cały schemat ślubu, a same zdjęcia nie oddają dobrego efektu. Plener wykonujemy po ślubie w terminie który nam odpowiada a najważniejszym aspektem jest pogoda. Nie mamy ograniczeń co do miejsca pleneru, możemy wykonać go w Poznaniu lub okolicy, lecz również istnieje możliwość wykonania sesji w innym miejscu Polski, jak i również za granicą.

– Czy posiadasz zapasowy sprzęt?

  • Oczywiście, że tak, nie mógłbym sobie pozwolić na pracę bez rezerwy sprzętowej.

Jeżeli posiadają Państwo jeszcze jakieś pytania zapraszam do kontaktu.